2011-07-29
 12:57:46

Fredag,

God morron , eller ja god eftermiddag xD , haha . .
Usch så trött jag är . . & äntligen har det j*vla internetet kommit igång haha , så nu sitter jag här vid min älskade dator ^^ . .

Iaf , gårdagen vad helt otrolig ! Vad på helsingborgfestivalen med min kusin Emma som man inte har träffat på ca 5 år haha , så träffade vi hennes kompis där uppe och just det Simon var också med , det får vi inte glömma ^^ ..
Haha när vi satt och käkade på mcdonalds så berättade hon hur HEMSK jag var när jag var fjortis haha , hon är ju 8 - 9 år äldre än mig haha , jag och mina kompisar kom hem till henne i Andreslöv på våra håltimmar så satt vi alltid i hennes soffa och fnittrade hahaha . . 
Såna minne , eller ja jag kommer ju inte ihåg det xD Men det var kul att lyssna på . .
Sen gick vi runt och runt och runt :) , haha . . Vi var iaf hemma vid 01.00 ca . . (: , så har typ sovit tills nu . .

Idag händer det väl inte speciellt vad jag vet än , får la se (: , ska iaf till min underbara älskling ( min häst ) , guuud vad jag saknar henne ! Nej nu ska jag gå & göra kaffe innan jag typ dör ! Ooh just det ! Jag ska berätta en liiten hemlighet , eller jag berättar inte den helt , men jag ska nog göra en ***** o*e*a*i*n till :D , få se hur det blir ^^ , men jag är ca 65 % säker på att jag gör det ! :)))))

Puss *


HAHAHAH bilden är ca 3 år gammal xD , hahahahahaha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: