2011-07-08
 14:39:08

Fredag ! Blogg från mobilen

Wiiiiiiieeee ! Så jävla glad jag är , har äntligen fått mitt efterlängtande brev idag ! Och ja nu ska jag avslöja vad det är för brev , jo det är om min namnändring :) så nu heter jag Julia Ahlgren Olsson , istället för Myy Ahlgren Olsson :) ! Så jävla glad jag är . Men dom här hemma är inte lika glada :p dom kommer nog aldrig säg Julia till mig xD , men det är bara till att alla vänjer sig , för ja nu är det mitt namn :) . Men men nog om det ! Just nu sitter jag i bilen med Mammi , lillebror och låtsas pappa :) vi är på väg in till Malmö . Sköönt att komma ifrån landet lite ^^ . Alltså jag är så dålig på att blogga , men vi har inte fått vårt internet där hemma än :s och det är rätt jobbigt att blogga från mobilen hela tiden :/ Men nu ska jag lyssna på musik ! Jag bloggar på söndag ! Puss ha en underbar helg <3


william

fin headerD:

Vad tycker du om mina bilder på Girighet???:D



PUBLICERAT: 2011-07-08, 15:55:30 | URL: http://cookieboy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: