2011-12-19
 09:57:26

the story of me and you

God morron !

Ingen skola idag , men berättar inte varför , det är hemligt  . .
Har inte bloggat på ett tag, men har haft vädligt mkt att göra . & har inte haft tid rent ut sagt (:
Men det har hänt en del saker nu när jag inte bloggat ^^ , Vet inte om jag sak berätta det här . .
Eller om jag ska vänta ett tag när jag vet hur allt blir ^^ . Jag vill berätta allt , men jag vet också
att vissa idioter läser min blogg , så jag vill helst inte berätta . .

Men jag kan ju avslöja att jag tror jag börjar bli lite kääär :$ ,
Men jag vet inte . . Jag har ju JÄTTE svårt att få känslor för någon :/ . .
Sen vill man ju inte bli sårad heller , därför vill man inte få känslor för någon .

Men man få se vad som händer . .


Nej nu ska jag dra igen . .  Ska käka frukost :*


Saknar dig syster <3 !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: