2011-12-05
 13:06:23

Aren't you going to judge me ?

Tjingeling !
Hemma från skolan idag (: , skönt kan jag säga er . . Så just nu ligger jag och kollar på
teen mom , och jag säger bara en sak , JAG VILL OCKSÅ HA EN BEEEBIS ! ! !
Känner mig redo , men inte helt . . Måste ha ett eget boende , jobb och stabil ekonimo. .
Sen ha en ordentlig kille , & ett fast bra o långt förhållande som funkar..
& inte göra som vissa som har skaffat barn , dom hoppar runt helt depserata för att hitta en kille :S ,
Nej nu ska jag kolla vidare på teen mom , sen blire massa film och mys framför den öppnaspisen ,
för äntligen har jag fått fyr i den mouhaha ! ! '
Puss :*

Pappa , jag älskar dig  . .
Äntligen har vi kommit närmare varandra ,
det känns så otroligt bra ! Är så glad jag att
jag prata med dig om ALLT
nu när jag mår så dåligt vissa perioder så
känns det bra att du finns här nu <3
SAKNAR MITT BLONDA HÅR ! ! !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: