2011-08-24
 21:34:26

Love is like the wind, you can't see it but you can feel it

Herregud så trött jag är :O Det kan inte vara normalt . .
På den ena lektionen höll jag på att somna :O ! Inte bra . .
Men men , idag har jag iaf umgåtts med älskade Alexandra och lilla fiiinfiiina Fabian , oohh jag hade kunnat kidnappa han !
På lunchen så följde jag med henne när hon skulle på BVC med Fabian , han börjar bli en stor kille , nu väger han 4990 g och är 57 cm lång ! (: ,
Sen hade vi en till lektion efter lunchen , vi skulle skriva något skit , en protestext ! ORKA ! ! !,
Sen skulle vi läsa upp den för resten av klassen , men vi var i en grupp , så jag och Emelie tvingade Kavin läsa texten HAHAH ,
men ja jag och Emelie kom på texten så det var inte mer än rätt :D
Efter det så slutade vi äntligen ! Så Alexandra stod utanför skolan och väntade på mig (:
Så vi gick ner till stan och kollade lite , sen satte vi oss på en bänk och luffade oss med ENERGIDRICKA ! ! ;Muuuums !
Sen vid 15.45 tog vi bussen hem till henne , efter det kom mammi och hämtade mig . .
Så körde vi och handlade , för vi skulle ha en myskväll för det är bara hon och jag hemma ikväll (: ,
eller ja inte nu längre ! haha
När vi väl hade kommit hem så tog mammi isönder dammsugaren , oooh !
Så vi fick köra till Skurup och handla en ny .....
& där träffade jag Vicky ! :) , många jävla år sen man träffade henne , sist var i Jönköping , när hon och jag var tsm med brödrarna Martinez hahahaha ! xD
Men men efter en god mat , lite mys och skitsnack så kommer Sonny hem och förstör allt ,
men ja det är de han är bäst på . .
Så nu sitter jag här och skriver . .
Imorron börjar vi kl 10.00 & slutar 16.00 :/ , ooohh låååång dag !

Nej nu ska jag gå och sola , sen soooova !

Puss *




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: