2011-08-05
 00:22:03

Trosdag , heldag på Bakken.

Fredag ( klockan är efter 00.00 . ) OMG så trött jag är ! ! !


Igår ( Torsdag ) : Fick gå upp tidigt :/ , vi skulle liksom köra till bakken kl 11.30 . .
Så jag fick gå upp typ vid 09.30 , snacka om att jag var trött . .
Men ja en heldag på Bakken med familjen och såna typer var inte fel . & som tur var det VAAARMT :) ,
så jag har fått mkt färg idag (: , hiihi * glad *
Jag förstår inte varför danska killar är så mkt snyggare än killarna här i Sverige haha xD ,
OMFG så mkt ögongodis där var på Bakken :$ , hihi . .
Hmm finns väl inte mer att skriva . .

Så godnatt , & idag är det Fredag , har inga planer för dagen  , tar den som den kommer xD ,

Pusss på er :*

GAMMAL BILD ! xD ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: