2011-08-31
 21:46:40

Tralala , uttråkad & seg !

oohh , känner mig helt seg ! Aja , gick iaf i skolan idag . . Det gick sådär pga min hals :(  .
Men jag var duktig som gick hela dagen iaf :D , känner mig stolt !
Sen mötte jag upp min lillebror efter jag slutade vid 14.00 . Så vi gick och käkade på Sibylla , & jag kunde äta lite :D ,
gissa hur SKÖNT det var ! ! ! Sen shoppade vi lite , & efter det kom mammi och hämtade oss , typ vid 16.00 .  .
När vi kom hem satte jag mig direkt och pluggade , ( jag blev själv förvånad :O ) .
& ja haha jag sitter fortfarade och pluggar och klockan är 21.30 snart haha !
Jag är så duktig . . Är klart med det som ska vara klart imorron , & snart klar med det som ska vara klart den
5:e September ! Det har ALDIRG hänt innan ! :O
Hahaha , jag ska bli en riktig nörd nu ! (: , eller ja lite kanske hihi , får inte överdriva ju ^^ .
Nej alltså klockan tickar , måste gå och lägga mig , ska upp på återbesök imorron till akuten för att kolla min hals :(
Har fortfarande sååå himla ONT ! :( , hoppas det blir bättre snart alltså !

Puss & godnatt *



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: