2011-08-11
 15:24:54

Torsdag , känner mig sjuk :/

Ohh ! Känner mig sjuk !vaknade flera gånger inatt för jag mådde dåligt !  :(
Har halsont DELUX ! ! , ont i nacken , huvudet & fryser . . .
Kan det bli sämre nu när det är helg imorron ? NEEEEJ ! Men men , jag skiter i om jag blir sjuk ,
denna helgen kommer bli så jävla bra ! (: . Alltså jag har säkert druckit 5 koppar te redan , men mammi kommer snart hem med strepsil till min stackars hals :( ,
Haha kan inte vara kul för er att läsa hur synd jag tycker om mig själv haha xD

Ska nog snart gå upp och ta ett varmt bad , eller först sola sen ett varmt bad . .

Nej nu orkar jag inte skriva mer ,

Puss på er !


Nu är klockan 23.10 , & jag ska ut och träffa Ted en liten stund . Sen ska jag sova ,
mår fortfarande piss :( , men har inte ont i halsen mer :D ,
Imorron lägger jag upp lite bilder på vårt hus , både insidan& utsidan ,
för har en liten nyfiken Ann-sofie som vill se hur det ser ut ^^ . . Nej nu ska jag dra , Ted är snart här !

Puss skriver imorron ! Sov sött alla .

Jag mee lugg ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: