2011-08-17
 13:16:55

To be yourself, You have to just be

Lalala , jag är så uttråkad och trött !
Mammi väckte mig typ 08.30 , för vi skulle in till Trelleborg vid 09.30 , för vi skulle hämta våra busskort .
Sen efter det körde vi till citygross och handlade . & nu är vi hemma igen .
Så jag funderar på att lägga mig och sova eller sätta på en bra film :/ oohh beslutsångest !
Men jag känner också att jag måste fixa lite på mitt rum , ohh nu blev det så mkt jobbigare ! :/
Eller så ringer jag hit Friida , så drar vi och handlar massa godis och gott , sen ligger vi och tjockar oss (:
Ja det låter som en bra idé !

Nu ska jag dra , ska tvätta mina ridkläder haha , dom ser hemska ut just nu xD
Hahah fina dom är , eller hur xD ^^





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: