2011-08-09
 11:55:07

Tisdag , tråkig dag & tråkigt väder . .

Ussch såånt väder :/ , man blir ju deprimerad deeluux ! ,
Men men , ingen Frida som bankade på min dörr & hade kaffe :( , nej då . Hon ligger hemma & soover :O , ajjabajja !
Så får väl göra mitt eget kaffe :( , buuhuu *

Ska berätta lite om gårdagen (: ,
Åkte till Jesper i Limhamn , var där några timmar , kom hem vid halv 12 inatt , & ja jag åkte vid halv 6 här ifrån & var väl framme hos han vid 7 (: , hihi . . Hade jätte kul . . .

Hm men men , idag har jag inga planer  . . Vädret suuuger snooppp ! Hoppas det blir bättre under dagen iaf .
Vill ut & jogga juuu ! ! ! !

Sen måste jag bara säga att vissa människor är så fega ! , Kommentarade 2 st saker på det jag skrev i Lördags här på bloggen , varför inte bara komma fram och säga det till mig istället ? Nejdå , dom ska ju gömma sig bakom datorn . . Såna jävla fega människor ! HAHA . . Synd att man inte kan stå för det man säger och tycker . .

Nej nu ska jag göra kaffe sen bara tjocka mig med en bra film & godis . . Hahaha det är de bästa som fiinns typ ! *

Pusss *

Skriver mer sen , typ efter jag joggat *



Jaha klockan är snart 16.00 , ska nog ut och jogga nu . . Skiter i om det regnar , vill bara uuuut !
Men får iaf vänta tills mammi kommer hem , för måste snacka med henne. :D
Nej nu ska jag leta efter Mira , min lilla prinsessa ! <3


Ohh att vissa orkar .. Sluta läs min blogg om du nu inte tycker om det jag skriver i den ! ! !
Ingen tvingar dig lilla gumman att läsa den ....



Nu är klockan 21.25 , och jag ska nog stänga datorn för kvällen , känner att jag ska ut och ta en lång promenad & sen bädda ner mig & kolla på film . . Imorron är det Onsdag , ska nog ta mig in till Trelleborg eller kanske Ystad och kolla runt lite & shoppa . . Måste komma ifrån landet lite haha ^^ . . Nej nu säger jag godnatt , så skriver jag mer imorron när jag vaknat . .

Puss på er *



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: