2011-08-02
 19:59:17

Tisdag , en heldag i Malmö . .

*puuust* ! Snacka om att jag är TRÖTT  . .  Vaknade ganska tidigt , gjorde mig iordning och sånt , sen drog jag och Simon till bussen till Trelleborg för sen vidare till Malmö (: , blev shopping och god fika !
Sen ville Simon äta på burger king också haha . Fy fan måste ut och springa sen ikväll och bränna bort allt fett ! ! !
Men men , nu är man hemma och ligger o latar sig i soffan (: , . .
Ikväll blire ut och jogga , träna & sooola ! Så ska en kväll se ut , men efter det blire film o mys med mira ( min kattunge )
Ohh jag glömde nästan berätta att jag fått en tid nu till min konsultationssamtal om min bröstförstorning (: ,
men det kan bli ett litet problem , för han som gjorde min första operation slutade i Januari ,
och helst ska det vara samma som opererar igen :/ , och det vill jag med , för han var så jävla duktig och jag trivdes med han . Menmen , finns inget att göra åt det , hoppas jag får en annan duktig .

Så den 16 Augusti klockan 13.00 blire konsultationssamtal med läkare och sjuksköterska (: , * längtar *


Puss på er *



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: