2011-08-16
 08:33:25

Tisdag , dagen med stort D :) ,

Yeeeaah ! Äntligen är det dax . (: , dag är det mitt konsultationssamtal om min 2:a bröstförstoring !
Får veta om jag kan göra en till eller inte :( , får hoppas på det bästa *
Är fatiskt liiite nerövs , men det är bara för verkligen vill göra en till & att det kanske inte går & för att det är en helt ny läkare jag ska snacka med och visa tuttarna för haha xD , för min läkare Johannes Arnason som gjorde min första operation slutade i Januari  :( ,oooh ! !

Men men , skriver senare hur det går . .

Nu måste jag dra och fixa mig .

Puuuuus *

2 veckor efter min första bröstförstoring !




Nu är klockan 22.20 , och det gick jätte bra på konsultationsamtalet ! !
Det gåååår att göra en operation till (: , snacka om att jag blev GLAD ! ! !
Så nu har jag 325 cc i brösten , och ska förmodligen göra till 460 cc eller dd :) , får se vilket som blir bäst !
Sen har dagen bara varit helt underbar , den spenderades med lillebror och bästa kusin Emma :) , vi gick runt i Malmö och sen gick vi och köpte massa gott på ecpresso houes och ta med hem till Emma och käkade där ! Mkt mysigt :)
Sen vid halv 5 hämtade pappi mig och lillebror . .
När vi kom hem till mammi käkade vi middag sen åkte vi ner till mormor och sa grattis till henne .
Och nu ska jag lägga mig i soffan och tjocka mig med chips !

Så godnatt alla , ska upp tidigt imorron :(


Johan

Sexig värre :))



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: