2011-08-07
 13:45:24

Söndag , seg jävla dag !

Idag är det en seg jävla dag ! Känner bara för att ligga och tjocka mig med godis och en bra skräckfilm . . .
Men sen vill jag ut och rida också :( , oooh ! ! !

Dagen började med att min låtsespappa och jag började små tjafsa , men ja han är helt jävla
hjärndöd så det var inte lönt att tjafsa emot han , för han har INGA hjärnceller ! ! ! !
Vi kan ha våra bråk och tjafs , men när vi väl är vänner så känns det jävligt bra ! Men jag klarar inte av såna tröja människor som han ! Det går bara inte . . . Jag menar jag kan inte snacka på en sån nivå så han förstår vad jag menar :S , !

Men men , pallar inte skriva om han mer xD ,

Jag får se om mammi kan köra mig till min lilla efterlängtade prinsessa ( min poolle ) , hihi . . För jag behöver komma iväg och rida , annars tyyp dör jag ! !


Nej nu ska jag dra och käka frukost haha , har inte gjort det än :$ , & i neeed kaaafffee ! :O

Så puss på er ! får se om jag bloggar mer idag ! ^^


Min älskade fina älskling , klarar mig inte utan dig ! ,
du är mitt liv ! ! !<3


Här är min fina bottenfläta som jag
gjorde på Amber ! Jag blev mkt stolt ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: