2011-08-14
 16:21:28

Söndag , mysdag . .

Usch vad trött jag är . :/
Kom hem från Lund för någon timme sen . . Träffade världens drygaste människa :O . .
Men men skönt att vara hemma . . Har knappt varit hemma denna helgen ,
har bara varit hemma om o duschat , sen stuckit igen xD . . Så ikväll blire mys med familjen & min lilla Mira
, hon ligger och sover i min famn nu (:
Men men , Ikväll blire fotboll också ju , MFF & Milan sen Barca & madrid ! :) , Och det ska jag kolla på !

Nu ska jag bädda ner mig i
soffan och titta på Cry baby


JOHNNY DEPP <3

Skriver mer senare ikväll . .

Pussss *



Uppdatering ! Ligger just nu i min säng , klockan är lite över 22.00 
Matchen mellan MFF & Milan gick sådär . . Det stod 2 - 2 när matchen
igentligen var slut , men så  blev den förlängd i 2 min och så vann Milan :( , inte kul alls . . Men MFF var duttia ^^
Nu ligger jag och väntar på att Ted ska palla hit sin röv , men han skulle först duscha sen kommer han hit :) ,
Mira springer runt som en galen katt inne i mitt rum , snart välter hon ner en lampa eller något haha . .
Men hoppas hon sover gott inatt iaf :P

Nej nu ska jag ta på mig andra kläder ,

Puss *




Så , nu är klockan snart 00.00 (: , Ted åkte precis hem , vi satt och snackade lite bara . .
Jag ska försöka få han att bli social haha xD , & ja det verkar iaf funka ^^
Men nu glor jag på fotboll igen , det är Barcelona och Real Madrid som spelar och jag sägar bara en sak : MAAADRIIID <3
Nej nu ska jag krypa ner i sängen , ska upp rätt tidigt och ta bussen till Trelleborg , ska träffa min efterlängtade Alexandra och hennes lilla Fabian :) , han blev 1 månad för 3 dagar sen  . . Gud vad tiden går snabbt ! :) ,


Sov gott alla .
Pusss *




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: