2011-08-28
 11:24:43

Söndag , döööööd !

HERREGUD ! VAD F*N GÖR JAG UPPE NUU !!!!!! ?
Kom hem 5 imorse , somnade vid 6 & är vaken nu :O ? Något är väldigt fel på mig :/ ! !
Iaf , skitsamma . . Ska berätta lite om kvällen igår / natten . .  (: så jävla ball . .
Jag och Emmaah kom till Wonk , sen träffade vi 2 tjejer & en kille , väääldigt trevliga !
Vi beställde massa dricka , sen satt vi oss , allihopa och snackade ,
sen ville jag och Hugo ( killen ) ( han är gay ) vi ville dansa , så vi gick in på det stoora dansgolvet ,
där var även min efterlängtade strippstååång ! (:
Så vi gick upp vid strippstången och dansade LOSS ! ! Så jävla härligt !
Efter kanske ca 30 min på dansgolvet så gick vi till dom andra . . (:
Sen så var där en kille som hela tiden gick förbi och riktigt stirra ut mig , :S  
sen så när vi var där nere och skulle röka . Eller ja jag och Hugo hängde med Emmaah ner ,
så kom han killen fram och började snacka . . Nja han såg ju rätt bra ut haha ^^ .
Sen gick vi upp , allihopa . . Vi går mot baren för att beställa , men jag höll mig därifrån  . .
Berättar inte varför här inne , men han killen hade tappat sen plånbok :O , så han och jag letar överallt ,
vi går ner och letar och frågar vakterna , men ingen har hittat någon plånbok .
Men efter en stund så kom en random och hade hittat den . . Mot slutet , innan vi ska ta bussen så dansar jag & Hugo för fullt ! HÄRLIGT ! ! (: . .
Sen  kommer killen och vi sätter oss ner o snackar  . . Jag får ett sms från Gynta , och han killen bara ,
hur känner du Gynta . . & jag berättar . . Sen säger jag bara OOHHH VILKEN PINSAM SITUATIION ! !
HAHAHAH . . Jag sticker till Emmaah och Hugo , vi tar våra jackor och går till bussen , sen säger vi hejdå till Hugo . .
När jag och emmaah väntar på bussen så kommer han killen sen så snackar vi igen , han var faktiskt väldigt snäll (: . .
Efter det så var vi äntligen på väg hem . . Sonny hämtar mig på Övre i Trelleborg ,
när jag kom hem så tog jag en lång varm dusch , sen kröp jag ner i sängen och kolla på film tills jag somna . .
Tror jag somnade vi 06.00 :( , snacka om att jag är trött nu , klockan är ju 11.25 :( Och jag är REDAN VAKEN ! ! !

Nu blire frukost och krypa ner i soffan och försöka sova  . .
Skriver senare igen . . Puuuuuss *,
PS : har tyyp ingen röst idag :/




21.45 : Ussch måste soova nu :/ , börjar 08.00 så måste upp typ 5 :O , omg ! ! !
Och jag har världens halsont , och ingen röst typ :O . .
Men imorron så är det bara roliga lektioner ,

Så här ser mitt shema ut imorron :

08.00 - 09.30 , Alternativ medicin
10.00 - 11.30 , Människan socialt och kulturellt
11.30 - 12.40 LUNCH
12.40 - 14.10 , Kultur och folkbildning
14.30 - 16.00 kultur och folkbildning
 & på lunchen ska jag träffa efterlängtade Alexandra och finfina lilla prins Fabian ! <3

Nej nu ska jag bädda ner mig i min sääng !

Puss på er *


Kusin

Men nu måste jag bara få veta mer ju :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: