2011-08-30
 19:20:37

Sjukhuset hela dagen !

Så äntligen har jag kommit hem ! .
Har varit på sjukhuset hela dagen pga min hals :( . Fick åka till vårdcentralen vid 12.30 ,
sen blev det att sitta där i ca 1 timme för att ta massa prover , sen skickade dom mig akut till Malmö
och jag skulle vara där 15.15 , och jag fick sitta där tills 4 , sen kom dom och kallade på mig :O woow , äntligen typ !
Jag var så rädd och nervös ! Men ja allt gick bra , och vi får hoppas dom gjorde ett bra jobb (: , och nu går jag på Antibiotika och någon annan tablett i 2 - 3 veckor ! Sen ska allt vara bra igen . .
Men jag har fortfarande svårt för att andas , att äta och att svälja mitt eget saliv , men det går säkert bra imorron (:
Vi får se om jag kan dra till skolan imorron , kunde ju inte det idag , fick typ bara sovit 3 timmar inatt pga att jag inte fick luft :( , buuhuu . . '

Nej nu ska jag dra , ska mys ner mig i ett vart skumbad med levandeljus
Puss på er *







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: