2011-08-25
 21:44:34

Remember what my middle finger looks like ? picture it all by itself .

Tralalalaaa , gissa hur trött jag är ! :O , det är inte klokt alltså , men iaf skit i det !
Idag i skolan hade vi psykologi A , oohh jag älskar det ! ! Det är så kul , längtar redan till imorron när vi ska ha det igen !
Det ska jag ha MVG i alltså , det är en sak som är säker . .
Sen hade vi håltimme från 10.30 - 14.30 , så ja vi alla åkte / gick hem haha .
Jag åkte hem och tog en god fika med mammi <3
När vi kom till skolan igen så hade vi bara info om projektarbetet som började idag . Sen fick vi sluta :D mouhahah ..
När jag kom hem så började jag spackla på mitt rum som vanligt .....
Haha efter det så hämtade vi lillebror i Trelleborg & käkade pizza ! , muums *
& ja när vi kom så fortsatte jag att spackla :/ , DRYGT ! !
Men mammi och Sonny fick ta över , för jag fick värsta värk i mina tuttar :( , buuhuu . .

Nej nu måste jag renbädda min säng sen sova ! Ska upp vid 5 imorron bitti :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: