2011-08-10
 16:19:51

Onsdag lala , städar ! (: / fotboll på kvällen

Hahaha så dutti jag & min bror är ! (: , vi städar HELA HUSET :O , gissa hur jobbigt det är ,
och speciellt när man har en hund och en kattunge som springer runt och jagar varandra haha xD . .
Men det är rätt kul , så lyssnar vi på såna skiiit gaaammmlllaa låtar x D , OMG , & sånt skit lyssnade jag på när jag gick i
6:an & 7:an , ( skämms ) , haha . . Men det är kul och höra haha . .
Sen ska vi nog bädda ner oss i soffan med godis ( som vanligt för mig ) och en bra film . .
Nu kollar jag upp på himlen och det är MÖRKT ! Så det blir nog åska och regna IDAG IGEN :'(
Men som tur har jag mitt solarie ! Tack guuud för det ! ! !

Alltså jag har tänkt lite , jag vet inte vad min blogg ska handla lite om ,
så om ni hade kunnat komma med lite förslag kanske (a)

Nej nu ska jag städa i fin hallen !

Puss , skriver mer sen ikväll !

Lägger upp lite bilder på huset (:

FRAMSIDAN .

BAKSIDAN .



Klockan är nu 20.25 . : Såå , nu sitter jag och kollar på fotboll med Simon & Marcus ,
vi har handlat maassa gosdis och chips * me like *
 Det är Sverige och Ukraina som spelar ikväll ! Just det , jag vill ha en WONK kalender ! !
Jag och Emmaah brukar vara på Wonk i Malmö typ varje Lördag , bara för att kolla in bartendrarna där :$
dom är ju sååå himla snygga ! & deras kroppar är muuums ! Jag ska lägga upp en bild
på kalendern här så nu själva kan se vad jag menar ^^


Jag menar snälla kolla deras kroppar ! ! ! !:O





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: