2011-08-03
 23:51:45

Onsdag , irritteeerraad !

Ok , nu är jag så faakkkiiing sur ! ! Oohh  kan knappt skriva så arg jag är ! Vet inte om jag ska gråta eller skrika ! ! !
Känner på mig att detta kommer bli ett LÅNGT inlägg . . Men jag måste skriva av mig nu ! ! !
Alltså ja jag vet inte ens var jag ska börja . . Har samlat allt inom mig nu en tid så nu kommer allt ut ! Känner som jag kommer explodera ! Ja var ska jag börja ?
Jo jag kan t.ex börja med vissa människor , ooohh !
Är så trött på dom , jag nämner inga jävla namn , men jag kommer INTE höra av mig till er mer . . Det kommer ni märka . . För ni har gjort mig så besviken , orka såna som er . . Jag klarar mig mkt bättre utan er .
Sen vissa som jag verkligen trivs med har bara förändrats , och det gör mig ledsen som fan . .
Trodde inte att just dom skulle förändras , och inte är det förändras posstivit :/ , OOH ! ! !
Känner att jag måste skaffa nya kompisar och bara SKITA i dom gammla och göra en hel förändring i mitt liv . .
OMG , låter som jag är västa EMO eller något .
Men jag är så trött på vissa människor , nu har det gått över min gräns .
Nej sen vill jag inte skriva allt här heller , finns mkt mer . Men det behåller jag för mig själv.
Sen har jag inte en bra relation till min låtasas pappa , & det blir bara värre !
Alltså vi går inte ihop , alltså av ALLA personer som jag just nu är sååå jävla trött på så ligger han nr fucking 1 ! ! ! 
Men det har alltid varit så , & jag är så himla trött , snälla jag är 20 år , palla hålla på som en fucking 12 åring . .
Men seriöst väx upp , för det gjorde jag för längesen . . Du har misslyckats BIG TIME ! ! ! Du kommer inte långt med ditt beteende lilla vännen . . Jag kommer knäcka dig snart ska du se ! ! !
Lägger du ner , så lägger jag ner .

Men sen som tur , finns det vissa människor som gör min dag ! , tack för ni finns <3

Nej nu ska jag dra . . Ny dag imorron som tur :) ,
nu ska jag mysa med min prinsessa mira ! Älskar den kattungen alltså

Puss på er alla !





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: