2011-08-15
 22:06:24

Måndag , en heldag med Alexandra & lilla Fabian

Så , precis kommit hem . . Har varit med Alexandra sen klockan 11.30 typ :)
Vi har varit i stan heelda dagen , såklart har hennes älskade fina prins varit med !
Det är såå himla mysigt när jag fick bära och hålla han , herregud vad man längtar efter en egen liten bebis ! Men den tiden kommer väl (:
Sen fikade vi inne på billingskonditori , det var jätte mysigt ! Sen har ju det hänt något jätte bra idag , Alexandra har fått sin längenhet ! (: , jag är så jävla glad för hennes & Fabians skull ! . .  Hon är såå värd detta alltså <3

Nej nu ska jag nog upp och träna o sola lite , sen lägga mig och glo på tv hela natten ! Får passa på innan skolan börjar :(
Är bara ledig 1 vecka till :O :( , oooohh ! Men det ska bli skönt att träffa Limås och Martina !
Jag typ saknar dom dödligt mkt ! :(

Nej nu ska jag dra !

Puuuuusss *

Jag och lilla Fabian <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: