2011-08-06
 16:19:56

Lördag ,

Lördag idag , hmm . . Trött efter gårdagen haha , hade en gaaleN kväll på kräm med Emmaah . . (:
Kom hem vid typ 02.30 inatt , och vaknade 11 , så det var upp , göra kaffe & ut o lägga sig och steeka i solen (:
Sen vid 14.30 så tog jag på mig mina inlines och åkte en låååång runda på 1 timme . Skönt som fan !
Nu sitter jag i soffan och kollar på Paris Hilton new BFF (: , Ohh typ ÄLSKAR henne ! . .
Ikväll blire dricka och gislövsmarknad , ska bli kul att träffa allt folk ! (:

Sen måste jag bara skriva en sak , kanske låter ytligt ! Men jag måste . . SERIÖST , hur kan du bara tro att han vill ha dig , snälla , du duschar en gång i veckan om ens det , ditt hår är ALLTID fettigt , borstar ALDRIG dina tänder , luktar SVETT OCH PISS ! Sen väger du säker över 150 kilo ! Beter dig som en MAN :S , Går med äckliga kläder , ALLTID med en tjock tröja , även nu på sommaren när det är ca 25 grader :S . . snälla gå och försvinn !
Han liknar värsta modellen , har världens snyggaste kropp och utseende , hur kan sånt hända ? :O , Men visst , då kan han INTE gå efter utseendet , eller så tänder han på FETA & ÄCKLIGA tjejer :S , OMFG ! .......
Jag kanske låter jätte hemskt , men alltså det är ju bara roligt att en sån kille kan vela ligga och hålla om en sån tjej :S . jaja ...

Nej nu ska jag dra och duscha ,

Pusss *




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: