2011-08-13
 16:44:11

Lördag !

Ska börja berätta lite om gårdagen (: , så kul men samtidigt tråkigt . . Hehe Emmaah ville bara sitta på ett jävla internetcafe med sin lille 95:a till kille :O , HALLÅÅÅ vi som skulle festa satan :S ! ! ! ! ! Till slut fick jag med den kåta människan där ifrån ! ! ! Sen höll såna blattar på att busvissla så jag blev förbannad och sa till dom , och Emmaah bara skrattade xD . . Sen jävlar vad vi drack ^^
Efter det tog jag bussen till Glenn (: , * myys * . . Han är inte som alla andra :$
Så jag sov där , sen körde han mig till bussen och ja nu är jag hemma (: ,


Idag : Hmm ja jag ska till Lund , men innan dess så kommer min älskade moster och min kusin hit på middag * myyys *
Efter det drar jag till Lund , men ja jag är inte frisk än :/ , har feber IGEN :( , oooh ! ! !

Nej nu ska jag gå och sola , sen duscha och fixa mig !

Pusss *


Du är inte som alla andra <3






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: