2011-08-21
 15:49:29

Life is a Game.. Play it

Tjingeling ! (:
Hade en härlig och rolig kväll / natt ! Blev Wonk med Emmaah & Sami , så jävla roligt ! (:
Sen vid 02.00 stack jag till Limhamn & sov hos Rasmus , fick äntligen träffa hans underbara hund Ella igen ,
har saknat henne såå mkt ! ! Hon är så jävla mysig . . Kommer ihåg när hon bara var en liten valp ,
& nu är hon såååå stor ! :O & det var även Ella som väckte mig imorse när hon hoppade upp i sängen haha . .
Så jag låg och mös med henne meddans Rasmus låg brevid och sov hahah , han vaknar fan inte av något ! xD .
Sen vid 12.00 tog jag bussen till Centralen & sen till Trelleborg för att hämta mina saker hos pappi ,
efter det kom mammi och hämtade mig (:
Så nu sitter jag här och ska snart fixa mig , ska äta i Ystad med hela släkten för att fira mormor för hon har fyllt år (:

Nu måste jag dra ! . .

& just det imorron äre skola :D , * längtar * . .

Pusss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: