2011-08-12
 16:52:38

FREEEDAAG ! :) ,

Äntligen Fredag ! & nja jag känner mig inte helt frisk :/ , men skitsamma , hhär ska festas ändå (:
Ska ut med Emmaah & Friida i Malmö så det ska bli såå härligt !
Undra hur det kommer sluta haha , kommer må skit , i och med att jag har feber och allt hahah xD ,
Nej nu måste jag skynda mig , jag vet att jag lägga upp bilder idag på huset , men ville inte ta bilder från utsidan haha , för det har piss regnat idag xD

Så här kommer lite bilder från insidan !!   
 
Bilden till vänster : Den ena hallen ( ytterhallen )
Bilden i mitten : Ytterhallen från andra andra sidan , dörren rakt fram är till Andrés rum
Bilden till höger : Lilla badrummet där nere . .


Köket , det ligger mellan
ytterhallen och vardagsrummet




Bilden till Vänster : Dörren & fönstret som går från vardagsrummet ut till uterummet 
Bilden till Höger :Den öppna spisen i vardagsrummet




Bilden till Vänster : Fin hallen , som ligger utanför mitt rum typ . Den går ut till baksidan av trädgården typ .
Bilden till höger : Den jävla läskiga trappan som ligger precis utanför mitt rum :( , den går upp till övanvåningen




Nu hinner jag tyvärr inte lägga upp fler bilder . . Måste gå och sola sen duscha . . 

Men det kommer fler bilder . . 


*Pusssss







        









KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: