2011-08-20
 10:57:07

En flicka utan fräknar är som en himmel utan stjärnor !

Jaha , godmorron (:
Eller nja , jag har varit vaken sen kl 09.00 , så typ 2 timmar . .
Håller på att göra mig iordning , för pappi kommer snart & hämtar mig o lillebror . . Vi ska in till Malmö ! (:
Blir väl lite shopping nu inför skolan på Måndag :D , * längtar * . .  Sen blire väl lite fika på det också * mys *
Alltså nej nu måste jag äta frukost & dricka mit KAFFE ! ! Är liksom såååååå hääääääääär tröööööött !
Ted var här hemma igår kväll så gick och la mig rätt sent :/

Nej puss på er *


Saknar dig morfar<3

På denna bilden är jag en liten skitunge haha .
Hästen här heter Fifi & hon blev knivhuggen i
Skivarp när hon stod där som en körhäst & ridhäst ,
det var många andra hästar som också
blev knivhuggna och vissa klarade sig inte :/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: