2011-08-18
 14:29:25

Allt du behöver är kärlek. Kärlek är allt du behöver

Sååå , nu är man helt trött ! Hahah , har städat toaletten på nedanvåningen , har skrubbat hela golvet ( vitt klinkers ) , så nu är det skinanderent :D , * stolt * . .
Funderar på vad jag mer kan göra , är liksom helt rastlös :O

Iaf , imorron ska jag in till Trelleborg & träffa underbara Alexandra och lilla Fabian <3
Sen på kvällen kanske jag jag ska in till Malmö och gå på Malmöfestivalen ,


Känner att jag vill frigöra lite tankar . . 

Varför är det så svårt att få riktiga , äkta känslor för någon ?
Antingen är man rädd , rädd för att bli sårad som man blivit förut men ska man låta det hindra en från att känna den underbara känsla som kallas kärlek och det finns väl inget som slår  "jag älskar dig"  av någon man skulle göra allt för.
Liksom ända sedan vi var små har de flesta av oss fått höra att vi någon gång kommer att träffa en människa som kommer att kännas så rätt att vi vill spendera dygnets alla timmar tillsammans , någon att dela glädje och sorg med , vårt
livs kärlek . Denna person kan gå under många namn, men vi kan kalla honom / henne för Den Rätta . . Men finns den ? 
Men när man väl har blivit kär så är det de bästa som finns. När man är med den man tycker om så glömmer man allt runt om kring sig och ja allt är så perfekt ! Man kan inte sluta le och vara glad , och när man kysser varandra så stannar allt upp ! Alltså det går inte att beskriva den känslan att vara kär ! 

Nej nu måste jag gå ! 

Puuuus , skriver sen  





20.00 . . :  OHH ! ! ! Nu är jag Irriterad och arg , alltså jag pallar inte detta länge till , jag gör verkligen mitt bästa ,
men ingen annan försöker ju här hemma ! Fast vi kommit överrens om att vi ska det . . 
Men nu ska jag sluta att bry mig , sluta att försöka & sluta vara glad . .
Nu ska jag bara tänka på mig själv som alla andra gör ! ! Så ska vi se hur kul det är . . . 
Jag hatar liksom min låtsas pappa över allt annat ! Vi kan inte vara i samma rum ens ,
men jag har lovat min mamma att uppföra mig och försöka att få det att funka ,
men ja han som har ett betende som en unge som är i kiss och bajsåldern fattar inte hur man ska uppföra sig
, snälla han är 49 år & har som sagt ett betende som en unge ! Jag fattar inte vad min mamma ser i han ! :O
Aja , det är inte mitt problem . . 

Nu ska jag dra .. 

Pusss *


 





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: